2013. december 1., vasárnap

Novemberi kedvencek ;)

Halihó~

Naptárszerűen is megkezdődött a tél, már csak 24 nap van karácsonyig, de azért novemberben is volt sok jó dolog... jöjjenek hát a Novemberi Nagyszerűségek!

Lakkok terén a képen szereplő 3 lakk nőtt a szívemhez, balról jobbra:
Lovely Matte Top Coat - bármilyen körömlakkot mattá változtat és napok múlva sem fényesedik át. Ha jól emlékszem 600Ft körül volt az ára, abszolút megérte. 
Essence Color & Go 111 English Rose - sokaknál gyengén teljesítenek az "új" color & go lakkok, én ezt a New in Town trendkiadásos fáradt/piszkosrózsaszín lakkot nem tudtam ott hagyni, tartósságban nem volt vele gond, és a színt is szépen visszaadta. (további képek lentebb...)
NYC Turbo Dry Top Coat - meguntam, hogy nem találok hatásos fedőlakkot, így kicsit utánakeresgettem a neten, blogokon, őt sokan dicsérték és én is csak ezt tudom tenni :) Szuper, tényleg gyorsan szárad és olyan, mintha páncéllal fedné be a körmeidet. (persze hozzáteszem, hogy ő se mindenható, de 3-4 napig simán kibírta vele az english rose, minimális kopással).

Ősszel/télen különösen odafigyelek a bőröm hidratáltságára, novemberben kedvencem volt az Oriflame Liselotte Watkins body creame, amit még régebben kaptam a keresztanyámtól, de valamiért csak most fedeztem fel magamnak. Minimális, semleges illata nem nyomja el sem a tusfüdrőmét, sem a parfümömét és nagyon jól hidratál.
Tudjátok hogy vagyok az Essence Long Lasting szemceruzáival... A fekete Black Fever és az ezüstös C'est la vie! árnyalatok mellé most beszereztem a Hot Chocolate-t is (legalul), ami egy matt sötétbarna árnyalat, a Bling Blinget (középen), ami gyönyörűszép arany csillogású világosbarna. Barátnőmtől pedig kaptam egy kajal szemceruzát is, a Teddy-t (legfölül), ami valahol az előző kettő között van, csillogós középbarna. Most már aztán igazán nem szenvedek hiányt barna szemceruzákból :) Valahogy a hideg idő közeledtével egyre többet nyúlok inkább a barna felé, mint a feketéhez.

Az Essence szemöldökceruzája( 06 Blonde) alapkellék lett (most már értem miért imádja mindenki...) és végre a Dm-es O'Connor szemöldökecsetemet is rendeltetésszerűen használom (a szeptemberi kedvenceimbe azért került bele, mert előszeretettel húzok tusvonalat vele. - ez véletlenül rímelt)
A blog címéből Az Eyeliner. B.pretty Eyeliner Pen Carbon. Imádom. Bécsben megint tudtam venni, már a 3.-at fogyasztom, de ezért az árért (kb. 800 Ft, ha euróról átszámolom) még mindig nem találtam vetélytársát. Fekete, vékony filces szemhéjtus, ami egész nap ott marad, ahova én őt felrajzoltam. Simán veri az Astor drágább filces tusát, amit ebben a bejegyzésben részletesen meg is mutattam.

Maybelline Big Eyes szempillaspirál. Talán a tesztes videóban kicsit negatívnak tűnhettem, de azért mégis, 7 napból 6-on vele csináltam meg a szempilláimat novemberben. Tipp, hogy használat előtt a kefét belegörgeted egy papírtörlőbe, ezzel lejön a felesleges, ami összekuszálhatja a szempilláidat.













Természetesen Bécsben a Forever21-be is benéztünk, ott vettem ezt a nyakláncot 6.90 euróért, azóta legszívesebben minden nap ezt viselném :)

Novemberem képekben (aki követ Facebookon vagy Instagramon, az a legtöbbet már láthatta...)

Rájöttem, hogy szeretem a bordó-szürke kombinációt.











Békés olvasgatás :)











Az Essence English Rose lakkja tényleg első látásra szerelem volt...















Szép is lenne :)












Elrontott fotó Bécsből, ami utólag nem is tűnik olyan elrontottnak...











Kedvenc zeneszámaim novemberben~
A Top 3. Igen, tudjátok, hogy milyen vegyes az ízlésem...


Ha nem hallgattam meg ezt a dalt legalább 150-szer, akkor egyszer se. Jaejoong új stílusa nagyon tetszik, jól áll neki ez a rockos hangzás :)

 Elalvás előtt sokszor hallgatom ezt a dalt...


Véletlenül akadtam rá erre a dalra, és először nagyon nem tetszett. Ringa Linga? Mi? Ennek még koreaiul sincs értelme... Aztán meghallgattam még egyszer. És még egyszer. És magával ragadott a ritmus meg a táncmozdulatok :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek novemberben? Várjátok már a karácsonyt?
Andi
Youtube | Facebook | Twitter | Instagram | Bloglovin' 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése